Aizvadīti pirmie oficiālie dragreisa treniņbraucieni Vaiņodes lidlauka teritorijā. Organizētāji apmierināti gan ar sportistu, gan skatītāju attieksmi – dragreisa laikā nekādu nepatīkamu starpgadījumu nav bijis.
Dod iespēju “nolaist tvaiku”
Treniņbraucienu rīkošanu bija uzņēmušies liepājnieki – kluba “Windcitycars” pārstāvji. Kā atzīst Juris Dambītis, kurš ir neoficiālais kluba prezidents, pasākuma mērķis ir sasniegts. “Liekas, ka mums izdevās. Treniņbraucienus rīkojām, lai izskaustu nelegālo braukšanu – lai ir, kur “nolaist tvaiku”. Katrs braucējs varēja noskaidrot, cik viņš un viņa auto ir spējīgi.”
Pavisam bija pieteikušies 32 braucēji četrās klasēs. Pārsvarā dalībnieki bija no Liepājas un rajona, taču ieradās sportisti arī no Rīgas un Lietuvas. Trase bija 402 metrus gara – tā ir ceturtā daļa jūdzes.
Visvairāk brauc ar ielas mašīnām
A grupā uzvarēja “Opel Kadett” ar divu litru dzinēju. B grupā startēja automašīnas ar dzinēja tilpumu no diviem līdz trīs tūkstošiem kubikcentimetru, taču par labāko tika atzīta “Honda Civic” ar 1,6 litru dzinēju.
“Automašīna startēja klasi augstāk, jo sagatavota tā, lai varētu startēt Latvijas mēroga sacensībās,” skaidro J. Dambītis. C klasē vinnēja dalībnieks no Rīgas ar “Subaru Impreza” – viņš pārspēja konkurentus, kuri izmantoja spēkratus ar dzinēja tilpumu līdz 5000 kubikcentimetriem.
D grupā, kurā sacentās auto ar dzinēja tilpumu virs 5000 kubikcentimetriem, uzvarēja dalībnieks, kurš brauca ar profesionālā līmenī sagatavotu “Audi”.
Organizētāji atzīst, ka pārsvarā startējuši dalībnieki ar tā dēvētajām ielas mašīnām. Bet bijuši arī tādi, kas iegulda savā auto lielākus līdzekļus un sagatavo tos īpaši.
“Protams, kā jau pirmajā reizē, bija kļūdas, taču tagad zinām, kas jāuzlabo,” atzīst J. Dambītis. “Cepuri nost skatītāju priekšā – publika bija solīda un saprotoša, arī par dalībniekiem iebildumu nebija.”
Rūpējas par skatītāju drošību
Kā novēroja “Rekurzeme”, par drošību trasē un tās tuvumā bija gādāts ļoti nopietni – bargie uzraugi nelaida skatītājus ne par centimetru tuvāk, kā tas noteikumos paredzēts. Arī aproces, kas apliecina, ka apmeklētājs ir samaksājis par iekļūšanu teritorijā, tika pārbaudītas vairākkārt, neļaujot nevienam iešmaukt nepamanītam.
Nākamreiz gan organizatori varētu padomāt, kā panākt to, lai nekrustojas kājāmgājēju un autobraucēju ceļi, kuri pēc finiša atgriežas uz starta vietu ne jau nu pašā lēnākajā gaitā.
WindCityCars
Naakosos mees plaanojam uz augusta vidu,buus info vairaak nekaa pagaajuso reizi.
pirms 12 gadiem, 2008.07.07 15:01mm57
kad nakossais dragreiss bija baigi labs
pirms 12 gadiem, 2008.07.06 22:32Puka..
ja butu vel atrakas mashinas un dragreisam paredzetas,nevis pirmas setas mashinas,tad butu vispar ideli!:)
pirms 12 gadiem, 2008.07.03 16:03bet kopa nebija ne vainas,ka teikt super,man patika!:))
ozys
Viss bija baigi ok!!! Piedaliijos - patika, organizeetiiba prieksh pirmaas reizes ljoti laba, un visas siikaas kljuumites un neskaidriibas noteikti naakotnee tiks noveerstas!!!
pirms 12 gadiem, 2008.07.02 10:13Vislielaakais miinuss shim visam - ir asfalta kvalitaate Liepaaja - Vainjode - Liepaaja...
Bet pasaakums ir ok, un cerams ka ne peedeejais!!!
Dina
Dāma jau vienkārši negāja klāt večiem.
pirms 12 gadiem, 2008.07.01 23:00jautrīte
Tie, kas piedalās dragreisā, nemaz nav tik runīgi...:)
pirms 12 gadiem, 2008.07.01 14:18IR :)
Braucienu organizeesan ir viena no lietaam,ko ruupiigi paardomaasim un pacelsim augstaakaa liimenii :)
pirms 12 gadiem, 2008.07.01 08:47Paldies,ka esiet saprotosi...
:)
braucienu organizēšana gan nedaudz nepatika!
pirms 12 gadiem, 2008.07.01 00:08ogoņok
un kur bildes ar ĀTRUMU?
pirms 12 gadiem, 2008.06.30 23:30Vilnis
kā pašiem braucējiem patika??? Tik Dambītis vien ticis pie vārda :(
pirms 12 gadiem, 2008.06.30 20:28