Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

"Otaņķu dzirnavniekam" izmaksā 100 000 eiro lielu apdrošināšanas atlīdzību par traktoru 9

AAS Gjensidige Baltic izmaksājusi apdrošināšanas atlīdzību 100 000 EUR apmērā par pērn septembrī Murmastienē avārijā sabojāto traktoru un par piekabes/mucas remontu – 4642.81 EUR. Uzņēmums atlīdzību ir saņēmis un plāno iegādāties jaunu traktortehniku.

Veicot pārbraucienu no lauka, nenoskaidrotos apstākļos apgāzās SIA Otaņķu Dzirnavnieks piederošais traktors MASSEY FERGUSON 8690 (2012. izlaiduma gads), bojājot arī 2014.gadā iegādāto piekabi – mucu SAMSON PG25. Šis ir specifisks gadījums, jo, ņemot vērā bojājumu apmēru, nebija iespējams noskaidrot negadījuma cēloni, lai spriestu par to, kāda kļūme izraisīja tik nopietnu negadījumu. Traktora vadītājs negadījuma vietā nebija cietis.

Ričards Riepšs, SIA Otaņķu dzirnavnieks valdes loceklis, komentē: «Negadījums notika tam visnepiemērotākajā laikā – ziemāju sējas laikā, kad ar šo traktoru nodrošinājām šķidrummēslu iestrādi lauksaimniecības zemēs. Līdzvērtīgas tehnikas šim mums nebija, lai veiktu plānotos darbus un nepieviltu savus klientus, nolīgām apakšuzņēmējus. Protams, šajā situācijā zaudējām daudz – darbinieku dīkstāve, tehnikas neizmantošana, kas ir ar kredītsaistībām, kuras jāsedz, neapmierināti klienti. Pēc atlīdzības saņemšanas esam seguši atlikušo kredīta summu, un lūkojamies pēc jaunas traktortehnikas.»

Savukārt, Aleksejs Kozirs, AAS Gjensidige Baltic Vispārējo atlīdzību nodaļas vadītājs norāda: «Tehnika ir jauna, ļoti dārga un sākotnēji klientam bija svarīgi to atjaunot, lai turpinātu iesāktos darbus, tomēr, ņemot vērā tehnikas ražošanas gadu, rezerves daļu tirgus ir ļoti ierobežots un līdz ar to remonts – ekonomiski neizdevīgs. Turklāt, klientam ir svarīgi, lai arī turpmāk tehnikai būtu ražotāja izsniegtā garantija, tomēr pēc tik nopietniem bojājumiem to garantēt nav iespējams. Mūsuprāt, apskatot visus iespējamos variantus, esam atraduši labāko risinājumu klientam - šobrīd klients ir jau saņēmis atlīdzību un var domāt par jaunas tehnikas iegādi nākamajai darba sezonai.»

Pievieno komentāru

Komentāri 9

kaija

forši, kāds vismaz maksā no apdrošinātājiem

pirms 4 gadiem, 2015.01.15 12:26

ha ha

"avārijā bojā gājušais traktors"....diezgan oriģināli, vai ne "Rekurzeme" ?;)))

pirms 4 gadiem, 2015.01.15 18:50

Rekurzeme

Ne gluži mūsu info, bet paldies! :)

pirms 4 gadiem, 2015.01.15 19:04

rekurzemei

Tad es saprot, ka jūs pa taisno bliež iekšā jebkurus murgus bez korekcijas?

pirms 4 gadiem, 2015.01.15 21:03

Rekurzeme

Nē, noteikti - turklāt priecājamies par vērīgiem lasītājiem un arī kritiku, un aizrādījumiem!

pirms 4 gadiem, 2015.01.15 21:17

........

pārāk daudz kļūdu rekurzemei.

pirms 4 gadiem, 2015.01.15 21:47

opis

Lelde Petrāne, Dienas Bizness
Vai lasīt nemākat kas licis rakstu???Lauķu bars.

pirms 4 gadiem, 2015.01.15 23:28

ha ha

Nu labi-lauķi nemāk lasīt. Bet Rīgas ciemata avīzītes lauķi nemāk rakstīt :)))

pirms 4 gadiem, 2015.01.15 23:34

Nīcas novadā