Nesaskaņota rīcība izraisa konfliktsituāciju; LAP būs jāraksta paskaidrojums 8

PAPILDINĀTA. Kāds portāla lasītājs pastāsta, ka 28. janvāra vakarā pulksten 17.20 maršrutā "Nīca – Liepāja" pie Reiņu meža saplīsa autobuss. Pasažieri tika izsēdināti, bet autobuss devās atpakaļ uz Liepāju. Nauda par biļetēm netika atdota.

Garām brauca autobuss Liepāja – Šuķene, tam attiešanas laiks no Liepājas bija  pulksten 17.40. Autobusa šoferis atteicās uzņemt iepriekšējā reisa pasažierus bez maksas. Tā kā cilvēkam skaidras naudas vairs nebija, viņš palika uz ceļa.

A/S "Liepājas autobusu parks" Pasažieru pārvadājumu daļas vadītāja Ildze Kržanoviča apstiprina, ka minētajā reisā autobusam patiešām radās tehniskas problēmas.

Savukārt aizmugurē braucošais autobuss uzņēma visus braukt gribētājus. "Konflikts radās tai brīdī, kad otrā autobusa vadītājs pieprasīja samaksāt par braucienu, jo viņam nebija tiesības vest pasažieri bez biļetes (konkrētā reisā derīga tikai tā biļete, kura ir izdota uz konkrēto reisu). Naudu par nenobraukto attālumu atdod tajā vietā, kurā biļete ir iegādāta - Liepājas autoostā vai pie autobusa vadītāja," skaidro Kržanoviča.

"Diemžēl šāds nesmukums sanāca, jo autobusa vadītāji vēlējās paši atrisināt situāciju, neiesaistot dispečeri," piebilst Kržanoviča.

A/S "Liepājas autobusu parks" atvainojas pasažieriem par šo gadījumu un naudu par nenobraukto attālumu var saņemt Liepājā Cukura ielā 8/16, darba dienās no plkst.8 līdz 16.

Kā skaidro Kurzemes plānošanas reģiona Sabiedriskā transporta nodaļa, tā prasīs no LAP paskaidrojumu rakstveidā par konkrēto gadījumu. Kā uzskata nodaļas vadītāja Vaira Brūdere, otrā autobusa šoferis uzreiz nedrīkstēja iekasēt naudu no pasažieriem, bija jāatrod cits risinājums.

Pievieno komentāru

Komentāri 8

hihi

Kāds tur kvalitātes sertifikāts...sen laiks to anulēt. Pēc likuma, bija jāved nākošam LAP autobusam pasažieri tālāk bez maksas, jo vienreiz jau par pakalpojumu cilvēki bija samaksājuši, Tā, ka pasažieriem, kuriem lika maksāt atkārtoti, būtu jāgriežas tiesā un jāpiedzen kārtīga kompensācija. Kamēr bija Embūtnieks, Kristapsons pie vadības, tāda patvaļa nenotika...

pirms 8 gadiem, 2013.01.30 19:30

kātad

man tagad atkal jatērē vairāk nauda, lai dabūtu atpakaļ savus santīmus

pirms 8 gadiem, 2013.01.30 14:08

pasažiere

Diemžēl arī es biju šī reisa pasažiere. Ļoti nepatīkamas emocijas vakarā pēc darba, tumsā, lietū, apledojušas šosejas malā.
LAP vājums operatīvi atrisināt radušos situāciju. Situāciju risināja paši pasažieri, zvanot dispečerei. Kā vienmēr slīcēja glābšana paša rokās.
Kāpēc šoferiem nav instrukcijas, kā rīkoties šādās situācijās? Šoferi nav vainīgi. Vainīga ir LAP darba organizācija, attieksme pret savu darbinieku un attieksme pret pakalpojuma pircēju-mani pasažieri...neciena ne vienu, ne otru.
Kas ir piešķīris ISO sertifikātu kvalitātes vadības sistēmai LAP??? Vajadzētu atbilstības pārbaudes šim sertifikātam. Lūdzu izņemiet šo sevis slavinošo tekstu no mājas lapas!

pirms 8 gadiem, 2013.01.30 13:06

K.

tad jau sanāk, ka LAP vainu grib atkal uz šoferiem novelt?

pirms 8 gadiem, 2013.01.30 11:50

haaa

Tika zvanīts dispičeram..dispičers nolika klausuli un pateica lai risina problēmu paši :D ..mazāk melot un darīt savu darbu ;)

pirms 8 gadiem, 2013.01.30 11:34

Nīcā