Tūrisma uzņēmēji vilina klientus

Ar 13 stendiem, improvizētu Rožu laukumu un maršrutu “Liepāja kā pa notīm” izstādē “Balttour 2008” savu piedāvājumu prezentējuši Liepājas pilsētas un rajona tūrisma uzņēmēji.

Liepājas reģiona Tūrisma informācijas biroja mārketinga speciāliste Kristīne Galdika pastāsta, ka “Liepājas iela”, kurā apmeklētājus gaidīja mīmi, ielu muzikanti un improvizēta Liepājas sirds – Rožu laukums, saistījusi daudzu apmeklētāju interesi un izpelnījusies vienu no rīkotāju piešķirtajiem diplomiem.
Divpadsmit stendos informāciju par savu piedāvājumu rādījis Liepājas muzejs, Liepājas Pedagoģijas akadēmija, Amatnieku nams, restorāns “Karaliskais ķēķis”, “Hobi parks”, Karostas cietums, “Ideju lidlauks”, “Rietumkrasts”, viesnīca “Līva”, viesnīca “Promenade Hotel”, viesnīca “Kolumbs”, viesnīca “Fontaine Royal” un Tūrisma informācijas birojs.
“Izstādes apmeklētāji visvairāk interesējās par gaidāmajiem pasākumiem Liepājā šogad, kā arī bija patīkami pārsteigti par daudzveidīgajiem Liepājas tūrisma materiāliem,” palepojas K. Galdika.
Daina Vītola, kura vadīja Liepājas rajona stendu, norādīja, ka Latvijas piedāvājums, kas bijis izkārtots atsevišķā zālē, licies daudz atraktīvāks par ārvalstu ekspozīciju. Rajona piedāvājumā akcents likts uz burāšanu, ko rosinājis Pāvilostas uzņēmēja Ģirta Vagotiņa izstādītais katamarāns.

Pievieno komentāru

Liepājā