Spriež par aktualitātēm un nebūšanām tūrisma nozarē

Lai pārrunātu aktualitātes un diskutētu par kopīgām problēmām, vakar aviokompānijas “airBaltic” Liepājas biroja telpās pulcējās tūrisma nozarē strādājošie. Tā kā tūrisma sezona jau tuvojas noslēgumam, aktuāls ir jautājums: kā atvilināt ceļotājus uz Liepājas pusi arī rudens un ziemas mēnešos?

Tūrisma uzņēmēju klubiņu aptuveni reizi divos mēnešos organizē Liepājas reģiona tūrisma informācijas birojs (LRTIB) ar mērķi efektīvāk un plašāk risināt dažādus ar tūrisma nozari saistītus jautājumus, kā arī prezentēt un pārrunāt jaunās idejas un projektus.

LRTIB vadītāja Monta Krafte šoreiz klātesošajiem prezentēja nupat izdoto Liepājas skaistumkopšanas bukletu. Tajā apkopota informācija par labākajām un kvalitatīvākajām skaistumkopšanas iestādēm pilsētā.
Buklets izdots angļu valodā, jo galvenā mērķauditorija ir ceļotāji no ārvalstīm, kuri Liepājā vēlas ne tikai apskatīt ievērojamākos un skaistākos tūrisma objektus, bet arī nodoties skaistumkopšanas procedūrām.

Pludmales kafejnīcas – “katastrofālas”
Tūrisma nozares pārstāvjus klubiņā uzklausīja Liepājas domes priekšsēdētāja vietnieks Gunārs Ansiņš. Viņu iztaujāja gan par avioreisa Liepāja-Maskava popularizēšanu, pašvaldības plāniem attiecībā uz zemesgabalu, kur Dānijas kompānija “Baltic Sea Park Development” bija rezervējusi zemi atpūtas kompleksa būvniecībai, par to, kā piesaistīt jūras ceļojumu kuģus, gan arī par iespēju biežāk organizēt vilciena Rīga-Liepāja reisus.

Runājot par vilciena Liepāja-Rīga satiksmi, G. Ansiņš atzina, ka galvenā problēma ir vagonu, kas kursē šajā maršrutā, trūkums.

Savukārt komentējot jautājumu par teritorijas, kur bija plāni būvēt atpūtas kompleksu, tālāko nākotni, Liepājas domes priekšsēdētāja vietnieks norādīja, ka šā brīža ekonomiskajā situācijā neviens investors nav gatavs ieguldīt līdzekļus lielu projektu attīstīšanā.

Diskusijas izraisīja arī jautājums par vasaras kafejnīcām Liepājā. Tūrisma uzņēmēji pauda, ka Zilā karoga pludmales kafejnīcas ir “katastrofas”. Arī G. Ansiņš piekrita, ka šo kafejnīcu vizuālais izskats ir nepievilcīgs, tomēr šobrīd nav neviena, kas tajās vēlētos investēt līdzekļus.

Rosina gatavot “ceļojuma pasi”
Ņemot vērā, ka tūristu aktivitāte ziemas mēnešos krasi samazinās, lidojumi starp Liepāju, Hamburgu un Kopenhāgenu šogad notiks tikai līdz oktobra vidum. Aviokompānijas “airBaltic” reģionālās tirdzniecības vadītāja Agita Kurzeme klātesošos rosināja kopīgi veidot “travel pass” jeb “ceļojuma pasi”. Šāds piedāvājums ir izplatīts daudzviet pasaulē.

Samaksājot noteiktu summu, ceļotāji iegādājas jau gatavu piedāvājumu paketi, piemēram, ieejas biļetes vai atlaides tūrisma apskates objektos, kultūras pasākumiem, izdevīgākās cenas restorānos utt.
Tūrisma uzņēmēji šo ieceri atbalstīja, solot līdzdarboties “ceļojuma pases” izveidē.

Pievieno komentāru

Liepājā