Rožu laukumā garāmgājējiem dāvinās atstarotājus

Otrdien, 18. oktobrī, Liepājā risināsies ''Atstarotāju kampaņa'', kuras laikā, uzrunājot gan skolēnus, gan arī uz ielas sastaptos pilsētas iedzīvotājus AAS ''Gjensidige Baltic'' dāvinās atstarotājus un atgādinās par drošību ceļu satiksmē  diennakts tumšajā laikā. Uz atbildīgāku attieksmi pret savu drošību aicinās ''Gjensidige'' Liepājas filiāles darbinieki, vēsta uzņēmuma pārstāvji.

Pērn ''Gjensidige'' ''Atstarotāju kampaņas'' aptaujā tika noskaidrots, ka tikai 16% Liepājas iedzīvotāju ikdienā  lieto atstarotājs. Turklāt atklājās, ka no visiem Liepājas Valsts 1. ģimnāzijas skolēniem, reāli savai drošībai atstarotājus ikdienā izmantoja vien 7 bērni, kaut arī drošības lekcijas laikā visi jaunieši pārliecināti sacīja, ka atstarotājs būtiski vairo kājāmgājēja drošību diennakts tumšajā laikā un var paglābt no nelaimes.

Pērn Liepājā ''Gjensidige'' skolēniem un iedzīvotājiem izdalīja vairāk nekā 1000 atstarotājus. Gatavojoties jaunajai kampaņai, ''Gjensidige Baltic'' Mārketinga vadītāja Zane Liepa izsaka cerības, ka šogad aptaujas rezultāti būs būtiski uzlabojušies un par savu drošību ne tikai vārdos, bet arī darbos rūpēsies ievērojami lielāks skolēnu skaits.

Šogad Liepājā ''Gjensidige'' ''Atstarotāju kampaņa'' risināsies Liepājas Draudzīgā aicinājuma 5. vidusskolā, kur tikšanās notiks ar 5. klašu skolēniem. Tās laikā atraktīvā un interesantā veidā ceļu satiksmes drošības noteikumus ar skolēniem pārrunās TV personības Gustavs Terzens un Marta Selecka. Atbilstoši kampaņas tradīcijai, jautrā un rotaļīgā veidā iegūtās zināšanas par drošību uz ceļa, skolēniem būs jānodemonstrē uzzīmējot savu ''drošo ceļu uz skolu''. Bērnu jauniegūtās zināšanas un izpratni par drošību uz ceļa, kas būs ielikta zīmējumos vērtēs ''Gjensidige'' talismans – Naktssargs. Katram lekcijas dalībniekam, viņš pasniegs arī īpašus, ērti lietojamus atstarotājus, ko vienlīdz viegli iespējams aplikt ap roku vai somas rokturi. Papildus tam, šajā gadā ''Gjensidige'' kampaņā parūpējusies arī par jaunievedumiem uz kuru ieviešanu mudinājusi statistika.

Tā liecina, ka, lai arī visvairāk par ceļu satiksmes drošību tiek runāts ar bērniem, lielākā riska grupa ir viņu vecvecāki – saskaņā ar Ceļu Satiksmes drošības direkcijas (CSDD) datiem, no kopumā 63 pērn bojā gājušiem gājējiem, 28 bija 55 gadus veci un vecāki. Otra izteiktākā vecuma grupa ar 11 bojā gājušiem gājējiem ir 35 līdz 44 gadus veci.

''Tādēļ šajā reizē, sadarbībā ar ceļa zīmju ražotāju - Jelgavā bāzēto uzņēmumu ''Signum'', skolēniem dosim iespēju izgatavot katram pašam savu ''superatstarotāju''. Uzņēmums ražo ceļa zīmes pēc augstākajiem standartiem un izmanto modernus, izturīgus materiālus ar augstu gaismas atstarošanas koeficientu. Pēc katras ceļazīmes paliek pāri atgriezumi, kas mums lieliski noderēs – katrs skolēns varēs izgatavot savu īpašo ''superatstarotāju'', ko dāvināt mammai, tētim, vecmammai vai citam sev  mīļam cilvēkam. Tādējādi katrs skolēns kļūs par drošības nesēju savā ģimenē un ticam, ka bērni savu uzdevumu paveiks atbildīgi. Rezultātā pret savu drošību uz ielas aizvien atbildīgāk izturēsies arī pieaugušie un Latvijā kļūs aizvien vairāk redzamu un drošu ģimeņu,'' šā gada akcijas jauninājumus atklāj Zane Liepa.

Pēc tam, kad drošība uz ielas būs pārrunāta ar skolēniem ''Atstarotāju kampaņas'' dalībnieki darbu turpinās pilsētnieku iecienītajā Rožu laukumā, kur tiks uzrunāti  un ar atstarotājiem apdāvināti liepājnieki.

Šogad akcijas laikā 12 Latvijas pilsētās iedzīvotājiem tiks dāvināti vairāk nekā 15 000 atstarotāju.

Pievieno komentāru

Liepājā