Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Par teju 2,5 miljoniem eiro būvē papildu dzelzceļa sliedes uz Liepājas ostu

Lai uzlabotu dzelzceļa sastāvu manevrēšanas ātrumu un drošību, tiek veikta papildu dzelzceļa posma izbūve starp Liepājas ostu un pilsētas dzelzceļa staciju, kas izmaksās teju 2,5 miljonus eiro, aģentūru LETA informēja Liepājas speciālās ekonomiskās (SEZ) zonas pārvalde sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Ratniece-Kadeģe.

Projekta "Liepājas ostas sauszemes pievadceļu attīstība" mērķis ir novērst problemātisko punktu radītos ierobežojumus Eiropas transporta tīkla infrastruktūras darbībā, realizējot ostas sauszemes pievadceļu attīstības pasākumus.

Dzelzceļa pievadceļa būvniecības darbu gaitā ir sākta papildu savienojuma izbūve starp Liepājas ostas Rietumu parku un Liepājas staciju.

"Projekta īstenošana, pieaugot ostas kravu apgrozījumam, ļaus papildus nenoslogot Raiņa ielas dzelzceļa pārbrauktuvi un mazinās autotransporta satiksmes ierobežojumus," skaidroja Liepājas SEZ pārvaldnieka vietnieks infrastruktūras jautājumos Arnis Mazalis.
Darbus veic SIA "Fima" sadarbībā ar apakšuzņēmējiem SIA "Thales Latvija" un SIA "RKF Transceltnieks", kas iesniedza saimnieciski izdevīgāko un ekonomiski pamatotāko piedāvājumu ar zemāko cenu. Pašlaik darbi norit atbilstoši laika grafikam un ziemas apstākļu ietekme ir nenozīmīga. Darbi saskaņā ar līgumu jāveic 270 dienu laikā, bet līguma summa ir 2 495 646 eiro, neskaitot pievienotās vērtības nodokli.

Dzelzceļa pārbūves darbi ir plānoti loģiskā secībā, lai risinātu identificētās problēmas un palielinātu dzelzceļa pievadceļu kravu caurlaides spējas kapacitāti, skaidroja Ratniece-Kadeģe.

"Vēl viena paralēla dzelzceļa posma izbūve starp Liepājas ostu un Liepājas dzelzceļa staciju uzlabos vagonu padošanas ātrumu un ļaus samazināt pārbrauktuves slēgšanas laika intervālus," piebilda Mazalis.

Kopumā līdz 2019.gada beigām projekta "Liepājas ostas sauszemes pievadceļu attīstība" īstenošanas gaitā plānots izbūvēt un rekonstruēt sliežu ceļus 2632 metru garumā, tais skaitā 1815 metri ir jaunbūvējami sliežu ceļi, bet 817 metri pārbūvējami.

Pievieno komentāru

Liepājā