Pacienti arvien apmierinātāki

462 pacientu aptauja parāda – apmierinātība ar Liepājas reģionālo slimnīcu un tās sniegtajiem pakalpojumiem pieaug, lai gan neapmierinātība iemesls “No.1” joprojām ir ēdināšana. “Varat sist sev uz pleca un teikt, ka lietas uzlabojas,” iepazīstinot ar pētījuma rezultātiem, atzina A. Medveckis. Apmierināto skaits no 77,3 procentiem ir audzis pāri 87 procentiem.

Ja pērnvasar neapmierināti ar slimnīcu bija 4,7 procenti aptaujāto pacientu, tagad tikai 1,3 procenti. A. Medveckis cita starpā norādīja arī uz pieaugošo pozitīvo sabiedrisko domu, taču atgādināja: “Informēšana var būt arī ar negatīvu zīmi – ja pacients zina, kā ir jābūt un kas viņam pienākas, viņš vairāk arī prasīs un sūdzēsies, ja tā nebūs.” Galvenais neapmierinātības iemesls joprojām ir ēdināšana: ēdiena garša, vienveidība, nepietiekamā temperatūra. Tomēr tie, kuri ir neapmierināti ar ēdiena kvalitāti, gada laikā arī gājuši mazumā.

Pacientu dzīvesvietas analīze rāda, ka mazāk ir liepājnieku, vairāk Liepājas rajona iedzīvotāju. Krietni vairāk slimnīcā ierodas ar ģimenes ārstu nosūtījumu, salīdzinoši mazāk ir to, kurus atved “ātrie” vai kas atbrauc paši. Virkne rezultātu par atsevišķām nodaļām tiks izsniegta katrai nodaļai konkrēti, lai analizētu savu darbu un plānotu turpmākos uzlabojumus.

Pētījumu jau otro gadu slimnīca pasūta Liepājas universitātes Socioloģisko pētījumu centram, ko vada Arturs Medveckis. Anketēšana aptvēra pacientus, kuri izrakstījās no slimnīcas laikā no 22. septembra līdz 24. oktobrim. Iepriekšējā anketēšana notika pērn vasarā.
“Būtu labi, ja līdzīgu pētījumu varētu veikt par primāro aprūpi pilsētā, kvalitāti un pieejamību,” izteicās slimnīcas vadītājs Juris Bārzdiņš.

Pievieno komentāru

Liepājā