Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Lūsis: Pie pārmaiņām pierast ir grūti, cilvēki reaģē asi 14

Jau ziņojām, ka no 1. septembra autobusi maršrutā Liepāja–Dubeņi (904.) un Liepāja–Grobiņa (912.) kursē līdz pieturvietai “Kuršu iela” Siena tirgū. Pasažierus izmaiņas neapmierina, un tiek vākti paraksti, lai 912. autobuss atkal kursētu no/līdz M. Ķempes ielai.

Grobiņniecei Maijai Miķelsonei, kura strādā Liepājā, 912. maršruta reisa saīsināšana un mainītais autobusa kustību saraksts sagādā neērtības. Dēls divas reizes nedēļā vakarā mēro ceļu no Grobiņas uz Liepājas 8. vidusskolu, lai apmeklētu basketbola treniņus. Tagad ceļa izdevumi esot divreiz lielāki un atpakaļceļš vakarā ar pārsēšanos nav vairs tik drošs.

Uzņēmuma SIA “Driāda Prim” ražošanas vadītājs Gints Frišfelds norāda, ka dēļ izmaiņām autobusa kustības sarakstā, ir spiests darbiniekus palaist ātrāk pirms darbalaika, jo citādi tiem nav iespējams nokļūt mājās. “Tagad pēdējais autobuss atiet 22.40. Strādniekus palaižu ātrāk, kaut arī oficiāli maiņa beidzas pulksten 23,” skaidro G. Frišfelds.

“Šajās situācijās skaidri redzams, ļoti nelielam pasažieru skaitam, turklāt ļoti dažādos laikos ir jānokļūst no M. Ķempes ielas līdz Grobiņai vai otrādi, to nevar pamatot ar pasažieru plūsmu vai ekonomiskajiem rādītājiem,” paskaidro Liepājas pašvaldības aģentūras “Liepājas sabiedriskais transports” direktors Gints Lūsis.

Mainīts arī autobusu grafiks. Iedzīvotāji uzsver, ka jaunie atiešanas laiki noteikti neapdomīgi. Darbiniekiem jāatprasās no darba pirms darbalaika beigām, lai paspētu uz autobusu.

G. Lūsis piebilst, ka iespējas, kā no Liepājas pilsētas centra nokļūt līdz M. Ķempes ielai , esot vairākas – ar 3., 4., 6., 10. maršruta autobusiem, kā arī tramvaju. “Piemēram, 3. maršruta autobuss līdz plkst. 18:58 kursē ar intervālu 12 minūtes, vēlāk aptuveni 17 minūtes. 6. maršruta autobuss līdz plkst. 17:52 arī kursē ar intervālu 12 minūtes, vēlāk 14 – 20 minūtes,” uzsver G. Lūsis.

“Pie pārmaiņām pierasts ir grūti un cilvēki asi reaģē, kas cilvēciski ir saprotams. Vēlos uzsvērt un atgādināt, ka aģentūras mērķis ir uzlabot sabiedriskā transporta sistēmu Liepājā, bet tas jādara saprātīgi – optimizējot izmaksas, veicot pasažieru plūsmas mērījumus, u.c. Tāpat aicinām pasažierus sūtīt mums sms vai zvanīt pa atsauksmju tālruni – 20222002 gadījumos, kad autobusi kavē reisus vai no pieturvietas izbrauc ātrāk. Šādas nobīdes no kustības grafika nedrīkst pārsniegt 5 minūtes. Ar priekšlikumiem pasažieri var vērsties arī sabiedriskā transporta aģentūrā Jūrmalas ielā 23, vai. sūtīt tos pa e-pastu: info@liepajastransports.lv,” atgādina G. Lūsis.

Viņš atgādina, ko Sabiedriskā transporta pakalpojumu likums nosaka: sabiedriskā transporta pakalpojumus organizē, pamatojoties uz pieprasījumu, ievērojot ekonomiskos rādītājus, pasažieru plūsmu, lai nodrošinātu maršrutu tīklā iespēju apmeklēt izglītības iestādes, ārstniecības iestādes, darbavietas, valsts un pašvaldību institūcijas to normālajā (vispārpieņemtajā) darba laikā.

Pievieno komentāru

Komentāri 14

ezis

Tie laiki ir beigušies, kad 2 pasažieru dēļ tiek dzīts lielais autobuss, kurš mēnesī lieki nokurina pāris tonnas degvielas! Būsim gadīgi viens pret otru, jo kapēc man, nodokļu maksātājam, kurš veido pašvaldības budžetu būtu jāapmaksā šo 2 pasažieru vajadzības!? Es labāk izvēlos apmaksāt jauna rotaļu laukuma izveidi vai trotuāra remontu...

pirms 5 gadiem, 2013.09.20 13:37

kurmītis

Beidz ezīt,fleitēt!!! Tu esi valsts ierēdnītis un Tavi nodoklīši, ir naudiņas pārlikšana ,no vienas ķešas otrā!

pirms 5 gadiem, 2013.09.20 15:30

Imants

tad nevajdzeja likvidet mazos,ekonomiskos mikriņus! Esi laikam autobusu parka monopola lobētājs!? Es ari maksāju nodokļus,ne tu viens!

pirms 5 gadiem, 2013.09.21 01:35

es

ko nozīmē- 2 pasažieru dēļ? tiešām, 2 pasažieri? un neviens to busu neizmanto, lai brauktu tikai pa liepāju? tā jau pēdējais autobuss iet "bērnu laikā", tagad vēl vispār jābrauc ar pārsēšanos

pirms 5 gadiem, 2013.09.21 22:55

nu Lūsi

vai tad nav iespējam kādos reisos palaist mazāku busiņu, jūs tak strādājiet priekš cilvēkiem.

pirms 5 gadiem, 2013.09.20 14:04

es

nē, viņš strādā savam makam un tikai

pirms 5 gadiem, 2013.09.21 22:56

ļoti muļķīgi

Satiksme kļūst arvien nedraudzīgāka pasažieriem .

pirms 5 gadiem, 2013.09.20 18:17

jrx

Lūsi, Tu vēl neesi redzējis, kā tas ir, kad reaģē asi.... bet gan jau tāds mirklis pienāks.

pirms 5 gadiem, 2013.09.21 07:54

Pasažiere

Vai Lūša kungs pazīst Liepāju???? Ir vēl arī Dzērves iela!!! Lūša kungs nekalpo iedzīvotājiem, bet savai kabatai. Atrunas ir demagoģiskas - "Pie pārmaiņām pierast ir grūti"!!! Kā var pierast pie pārmaiņām, kuras maksā divreiz vairāk (jāpārsēžas 2 autobusos) un patērē divreiz ilgāku laiku!

pirms 5 gadiem, 2013.09.21 08:06

nu bet

Vai tad pasažieri sapratīs tas , kas sabiedrisko transportu neizmanto ?

pirms 5 gadiem, 2013.09.21 10:13

apdomai

Arī no Karostas un Zaļās birzes ir jāpārsēžas, lai nokļūtu Grobiņā! Nu tagad vienādas iespējas visiem!

pirms 5 gadiem, 2013.09.22 11:06

??

Viņiem palika vieglāk ? Dīvaina loģika .

pirms 5 gadiem, 2013.09.22 14:56

Liepājā