Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Krievijas dzelzceļš turpina izvērsties Latvijā – nopērk Liepājas pārvadātāja daļas

Krievijas dzelzceļa holdinga kompānija “RŽD Logistika” caur tai piederošo uzņēmumu “RZDL Multimodal B.V.” iegādājusies 50% daļu Latvijas dzelzceļa pārvadātāja SIA “Liepājas naftas tranzīts” (LNT), vēsta Krievijas aģentūra “TASS”, atsaucoties uz “RŽD Logistika” sniegto informāciju.

Raidījums “De facto” savulaik vēstīja, ka “Liepājas naftas tranzīts” ir viens no 16 uzņēmumiem, ko pārvalda “Rīgas Tirdzniecības osta”, kura figurē Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja izmeklētajā “oligarhu lieta”.  Žurnāls “IR” 2011.gadā vēstīja, ka KNAB šajā lietā pēta, vai toreizējie politiķi Andris Šķēle, Ainars Šlesers un Ventspils mērs Aivars Lembergs (ZZS) nav slēpti nodrošinājuši savu ietekmi Rīgas Tirdzniecības ostā caur trim citām kompānijām un to pārstāvjiem. Šajā lietā aizvien notiek izmeklēšana.

“RŽD Logistika”  paziņojumā medijiem noradījusi, ka LNT ir reģistrēta saskaņā ar Latvijas likumiem un tai ir pārvadātāja licence. Darījuma summa netiek nosaukta.

“RŽD Logistika” arī informējusi, ka tās stratēģiskais mērķis ir paplašināt noieta tirgu un organizēt vienotu dzelzceļa pārvadājumu ķēdi uz Latvijas ostām.

“Jaunais projekts ļaus “RŽD Logistika” nodrošināt Eiropas virziena pārvadājumu stabilitāti,” kompāniju citē “TASS”.

Iepriekš šo mērķu sasniegšanai “RŽD Logistika” nodibinājusi Latvijā uzņēmumu “Euro Rail Trans”, un LNT daļu iegāde ir nākamais solis šīs stratēģijas īstenošanai, norādījusi kompānija.

"Euro Rail Trans" dibināts 2012.gadā, vēstīja portāls “Delfi”. Tā dibinātāji ir Krievijas dzelzceļa uzņēmuma meitasfirma "RŽD Loģistika"  un divām igauņu firmām piederošā SIA "Transtrade Riga", kura plašāk pazīstama kā Maskavas ekspreša apkalpotājas SIA "L-Ekspresis" īpašniece. Šī uzņēmuma mērķis ir tranzīta kravu pārvadājumi no Latvijas robežas līdz ostām, kas radīs konkurenci Latvijas Dzelzceļa uzņēmumam "LDz Cargo loģistika".

Toreiz Satiksmes ministrijas (SM) valsts sekretārs, pašreizējais satiksmes ministrs Anrijs Matīss („Vienotība”) portālam "Delfi" atzinis, ka šis uzņēmums būs tiešs konkurents "Latvijas Dzelzceļa" meitas kompānijai "LDz Cargo", kas nodrošināja ap 75% no kopējiem Latvijas kravu pārvadājumiem pa dzelzceļu.

Pievieno komentāru

Liepājā