Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

"Hesburger" investē 1,4 miljonus eiro jauna restorāna izveidē Liepājā 2

Investējot 1,4 miljonus eiro ēkas iegādē un telpu modernizācijā, Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "Hesburger" Liepājā atvērusi trešo restorānu, aģentūru LETA informēja "Hesburger" attīstības direktore Ieva Salmela.

Liepājā, Stendera ielā 18, atklāta bijusī rokkafejnīcas ēka, kas jaunajā konceptā apvieno divus ēdināšanas uzņēmumus, naktsklubu un jumta terasi. Ēkas pirmajā stāvā apvienoti divi ēdināšanas uzņēmumi - "Hesburger" un picērija "Čili Pizza". Ēkas otrajā stāvā izveidots naktsklubs "Cukurfabrik’", savukārt trešajā stāvā atklāta "Cukurfabrik’" jumta terase.

Viņa norādīja, ka "Hesburger" restorāna telpu platība ir 135,6 kvadrātmetri, ieskaitot palīgtelpas, savukārt pagrabstāvā ir ierīkotas noliktavas telpas un citas palīgtelpas ar kopējo platību 60,1 kvadrātmetrs. Sākot jaunā restorāna darbību, nodrošinātas darba vietas četriem darbiniekiem, bet plānots, ka kolektīvs varētu paplašināties līdz aptuveni 12 darbiniekiem.

Salmela sacīja, ka līdzās "Hesburger" pirmajā stāvā atrodas arī "Čili Pizza" picērija. Tās kopējā platība ir 115 kvadrātmetri, savukārt pagrabstāvā ir ierīkotas virtuves telpas un citas palīgtelpas ar kopējo platību 90 kvadrātmetri.

Jau ziņots, ka Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" pārdošanas apmērs Latvijā 2018.gadā ir sasniedzis 26,1 miljonu eiro, kas ir par 16% vairāk nekā 2017.gadā.

Kompānijas pārstāvji informēja, ka kopējais "Hesburger" pārdošanas apmērs Baltijas valstīs pagājušajā gadā ir sasniedzis 80,07 miljonus eiro, kas ir par 18% vairāk nekā 2017.gadā. Straujākais pārdošanas apmēra kāpums bija Lietuvā, kur tas audzis par 24% un sasniedzis 29,01 miljonu eiro. Savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms audzis par 13% un sasniedza 24,95 miljonus eiro.

Ar zīmolu "Hesburger" darbojas 476 struktūrvienības deviņās valstīs.

Pievieno komentāru

Komentāri 2

Tautietis

Pasa Liepajas sirdi dranka atras estuves,zeel

pirms 19 dienām, 2019.05.04 09:35

Uzvārds

Labāk jau bija kad stāvēja tukša :)))

pirms 16 dienām, 2019.05.07 09:16

Liepājā