Pētījums: Pārliecinoši lielākā daļa atbalsta priekšvēlēšanu aģitācijas ierobežojumus par politisko reklāmu TV

No šī gada 2.maija stājušies spēkā papildu aģitācijas ierobežojumi, kas līdz pašvaldību vēlēšanām 1.jūnijā aizliedz demonstrēt televīzijā apmaksātas politiskās reklāmas.

Absolūtais vairākums (86%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta šādu priekšvēlēšanu aģitācijas ierobežojumu (59% - noteikti jā; 27% - drīzāk jā). Atbalstu šai iniciatīvai biežāk pauduši latvieši un iedzīvotāji, kuri ģimenē pārsvarā runā latviešu valodā. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, maijā veiktais pētījums.

8% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neatbalsta šādu priekšvēlēšanu aģitācijas ierobežojumu (6% - drīzāk nē; 2% - noteikti nē). Savukārt 6% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas