Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Laikraksts: augstskolas cīņā par studentiem palielinājušas reklāmas apjomus

Lielākās valsts augstskolas šīsvasaras studentu pieteikšanās periodā izvērsušas lielas reklāmas aktivitātes plašsaziņas līdzekļos, piemēram, Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) atzīst, ka reklāmas apjomus palielinājusi par 50%, piektdien vēsta laikraksts "Diena".

Izglītības politikas eksperts Roberts Ķīlis avīzei norādījis, ka reklāmas palielināšanās ir dabiska augstskolu reakcija uz potenciālo studentu skaita samazināšanos.

"Visi signāli, aptaujas un anekdotiskie pierādījumi liecina, ka liels skaits studentu dodas mācīties uz ārzemēm," skaidro Ķīlis. Oficiālas statistikas par to gan nav, bet, piemēram, pēdējos gados katru gadu vairāki tūkstoši cilvēku nolikuši speciālo testu, kas jāizpilda, ja cilvēks vēlas studēt kādā no angliski runājošajām valstīm.

"Ja to saliek kopā ar demogrāfisko kritumu, kas ir šai cilvēku grupai, tad skaits, no kā "zvejot", krītas dramatiski, par pārdesmit procentiem gadā. Šādā situācijā vienmēr notiek drakoniska cīņa par "klientu"," norādījis pētnieks.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas