Lielformāta plakātos stāstīs par koksni

5. – 12. klašu skolēni var piedalīties radošo reklāmu konkursā “Cita Holivuda” un veidot sociālo reklāmu par koksni kā vienīgo atjaunojamo dabas resursu.

Konkursā “Cita Holivuda” skolēniem tiek piedāvāti 10 reklāmas uzdevumi, kuri jāiesūta līdz 2011. gada 10. janvārim, reģistrējot tos mājaslapā www.jal.lv. Tā mērķis ir iemācīties pielietot vispāratzītus mārketinga modeļus un tirgus izpētes metodes uzņēmuma darbības analīzē, veidojot radošas reklāmas konkrētam uzņēmumam.

Konkursu organizē biznesa izglītības biedrība “Junior Achievement-Latvija”, AS “Latvijas valsts meži”, “SEB banka” un SIA “Clear Channel Latvia”.

“Izmantojot koksni būvniecībā un enerģijas ražošanā, varam pagarināt planētas derīgo izrakteņu izmantošanas laiku  un mazināt globālo sasilšanu. Tieši tādēļ jauniešiem piedāvājam izmēģināt spēkus un šo svarīgo ziņu vēstīt radošā, viegli uztveramā vizuālā formā – izveidojot skici un reklāmas saukli lielformāta vides plakātam,” stāsta AS “Latvijas valsts meži” Komunikācijas daļas vadītājs Tomass Kotovičs.

Konkursa norisei ir izveidota īpaša mājaslapa – draugiem.lv/citaholivuda, kurā ikviens var iepazīties ar reklāmas uzdevumiem, kā arī iepriekšējo gadu labākajiem darbiem. Līdz 10. janvārim šīs mājaslapas sekotāju vidū katru nedēļu izlozēs vienu veiksminieku, kurš saņems īpašu balvu no AS “Latvijas valsts meži”.

Konkursa noslēguma ceremonija notiks nākamā gada 3. februārī. Labākais reklāmas darbs tiks izvietots “Clear Channel” vides stendos visā Latvijā.

Pievieno komentāru

Durbes novadā