Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Rallijsprinta līderi noturas vadībā

Latvijas rallijsprinta čempionātā pēc aizvadītā otrā posma „Sarma 2013” kopvērtējuma līderi klasēs saglabājuši savas pozīcijas, lai gan pirmā posma uzvarētāju gaitas Gulbenes pusē bija sarežģītas. 1600 klasē līderi ir Raivis Ozoliņš/Artūrs Enkurs, 2WD Open klasē vadībā atrodas Ata Bruņinieka ekipāža, 4WD klasē minimālu pārsvaru saglabā Kārli Nebars/Oļģerts Dambrovs, bet 4WD Open klasē pirmie ir brāļi Edijs un Kārlis Bergmaņi.

Lielā mērā līderiem palīdz pirmā posma – rallijsprinta „Alūksne 2013” tā sauktie lieli punkti. Jau otro gadu rallijsprinta sacīkstes, kuras nenotiek kopīgi ar Latvijas rallija čempionāta posmu, saņem vairāk kopvērtējuma punktus nekā kopīgajos pasākumos. Rezultātā uzvarētāji Alūksnē guva 16,5 punktus, bet ar rallija čempionātu kopīgajā posmā Gulbenē – 11 punktus par uzvaru.

1600 klasē ekipāža Ozoliņš/Enkurs guva jau otro uzvaru pēc kārtas, pēc ziemas posmiem izveidojot 9,5 punktu pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem Lauri Bērziņu/Mārtiņu Indriksonu. Trešajā vietā kopvērtējumā Kaspars un Zintis Koli.

2WD Open klasē līderiem Atim Bruņiniekam/Mārtiņam Vitkovskim laimīga uzvara ar drāmu vēl pirms rallijsprinta sākuma. Ekipāža startēha gan rallija, gan rallijsprinta ieskaitē. Rallija ātrumposmi sākās jau sestdienas pēcpusdienā, bet rallijsprinta dalībnieki sāka cīņu par sekundēm līdz ar svētdienas pirmajiem posmiem. Sestdien Bruņinieks/Vitkovskis piedzīvoja avāriju, ar savu VAZ 2108 apmetot dramatisku kūleni. Negulēta nakts un auto bija gatavs startam svētdien no rīta ralijsprinta ieskaitē, kur arī tika gūta uzvara – jau otrā pēc kārtas un nostiprināta līderpozīcija kopvērtējumā.

Lielisku rezultātu uzrādīja debitanta Jāņa Kricka ekipāža, Sarmā sasniedzot otro vietu klasē. Kopvērtējumā trijniekā Ģirts Vītiņš/Jānis Teteris un Latvijas rallija čempionāta līderi Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs, kuri šajā posmā nevarēja startēt rallijsprinta ieskaitē, jo koncentrējās uz Latvijas rallija čempionāta R2 ieskaites rezultātu.

4WD klasē kopvērtējuma situācija pēc diviem posmiem īpaši sarežģīta, ko veicināja pirmā posma uzvarētāju Kārļa Nebara/Oļģerta Dambrova izstāšanās dzesēšanas sistēmas defekta dēļ. Neskatoties uz neveiksmi ekipāža saglabā līderpozīciju, jo arī tuvākie sekotāji neguva maksimālo punktu skaitu. Uzvaru guva pirmajā posmā bez punktiem palikusī Edgara Enkura/Ainara Jankoviča vienība, bet starp Nebara un Enkura ekipāžām atrodas arī Rimanta Kalniņa/Jāņa Siliņa un Laura Unāma/Haralda Kauliņa vienības. Viss vadošais četrinieks satilpst 5,5 punktu robežās.

„Sarmas” pēdējā ātrumposmā izrādījās, ka uzvaru 4WD Open klasē (arī rallijsprintā absolūti) guvuši Ali Jansons/Ainārs Šusts, lai arī pirms pēdējās cīņas pārsvaru bija iekrājuši Edijs un Kārlis Bergmaņi. Līdzīga situācija arī kopvērtējumā – Bergmaņi saglabā pirmajā posmā gūto līderpozīciju, taču Jansona/Šusta uzvara Gulbenē ļauj līderiem zaudēt tikai 1,5 punktus. Smagnējs sezonas sākums pērnā gada čempiontitulu pretendentiem Gintam Bremzem/Tomam Freibergam – ar pieticīgiem rezultātiem kopvērtējumā trešā vieta un jau 10,5 punktu deficīts līdz līderiem.

Rallijsprinta Junioru kausā līderis ir Ģirts Vītiņš, aiz sevis atstājot Sirmaci un Kricki, kurš Gulbenes posmā Junioru ieskaitē guva uzvaru. Komandu vērtējumā vadībā www. rjteam.lv vienība, kuras rindās startē Raivis Ozoliņš, Edgars Enkurs un Edijs Bergmanis.

Pievieno komentāru

Sports