Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pirmais numurs „Tengtools Rally Madona” – Jānim Vorobjovam/Guntaram Zicānam

Nedēļas nogalē, 30. un 31. maijā, Madonā un tās apkārtnē notiks Latvijas rallijsprinta čempionāta ceturtais posms – rallijsprints „Tengtools Rally Madona”. Ar pirmo starta numuru trasē dosies „SEB Rallyemotions.net” ekipāža Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns.

Sacīkstē būs jāveic seši ātrumposmi, bet īpašā intriga būs „Tengtools” Izaicinājuma kauss komandām. Sacīkstes oficiālais starts – 30. maijā pl. 18:00 Madonā, Saieta laukumā.

Vorobjovs/Zicāns tradicionāli saņēmuši pirmo starta numuru, kas ir saprotams, ņemot vērā ekipāžas trīs uzvaras visos iepriekšējos Latvijas rallijsprinta posmos ātrākajā 4WD+ klasē. Arī nākamie uz starta pirmajā ātrumposmā stāsies 4WD+ klases braucēji – ekipāžas Rolands Mēnesis/Māris Ziediņš („Rencēnu Autoklubs”) un Arvis Arums/Gatis Balgalvis. Kopumā rallijsprintam „Tengtools Rally Madona” pieteikušās 60 ekipāžas – pietiekami, lai skatītājiem seši ātrumposmi būtu interesanti un aizraujoši.
Gaidāmā trase būs interesanta sportistiem un baudāma skatītājiem. Viltīgajos, ātrajos Madonas apkārtnes ceļos izveidoti seši ātrumposmi. Pirmie divi jau sestdienas vakarā, kad notiks ātrumposmi Kalsnava 1 un Kalsnava 2. To starts, attiecīgi, pl.18:28 un pl. 20:04. Lai arī ātrumposmi ir tikai divi, tie ir garākie visā „Tengtools Rally Madona” – 11:54 km. Svētdien, 31. maijā būs jāveic četri ātrumposmi – pa divām reizēm posmi Lautere (pl.10:22; 12:20) un Bīrāni (pl.10:43; 12:41). Lauteres posma garums ir 7,69 km, bet Bīrānu posms ir 10,06 km garš. Kopējais „Tengtools Rally Madona” garums ir 213,59 kilometri, no kuriem ātrumposmi ir aptuveni ceturtā daļa – 58,58 km.

Pavisam cita dienaskārtība paredzēta Road klasei, kuras rezultātu noteikšanas principi nav atkarīgi no mežonīga ātruma, bet gan no ekipāžu braukšanas precizitātes. Klasei formāli ir tikai divi ātrumposmi (katrs savā dienā), taču abi virs simts kilometriem!

Lai arī Open klases dalībnieki necīnās par Latvijas rallijsprinta čempionāta punktiem, šī kategorija piesaista uzmanību, jo pulcē daudzas Latvijas rallija čempionāta zvaigznes. Madonas rallijsprintā šādas ekipāžas būs deviņas, turklāt ar starptautisku piegaršu – cīņā pret Latvijas sportistiem dosies uzreiz divas krievu ekipāžas Aleksandrs Gorelovs/Igors Skuridins un Aleksandrs Šumskis/Sergejs Larens. No Latvijas sportistiem Open klases pilnpiedziņas mašīnu konkurencē jāatzīmē Jāņa Feldmaņa/Jura Vilmaņa starts. Šī ekipāža Latvijas rallija čempionātā šogad cīnās par N4 klases medaļām. Būs interesanti vērot viņu cīņu ar spēcīgajiem brāļiem Mārtiņu un Andri Skakauskiem un Subaru ekipāžu Andi Grīnbergu/Edgaru Svenci. Open klasē vienas ass piedziņas cīņās dosies trīs ekipāžas, no kurām teorētiski spēcīgākā šķiet Zigurda Kalniņa/Ģirta Dombrovska vienība – līderi lielā rallija 2WD klasē. Taču principiālākās cīņas gaidāmas Latvijas rallijsprinta čempionāta klasēs.

Rīkotāji arī atgādina, ka gaidāma principiāla cīņa par „Tengtools” Izaicinājuma kausu. Par ģenerālsponsora balvu spēkosies komandas, kurās īpaši šim rallijam apvienojušās Latvijas rallijsprinta čempionāta un Latvijas rallija čempionāta ekipāžas. Īpašs izaicinājums konkurentiem varētu būt „Latvijas Rallija čempionāta komanda”, kurā apvienojušās ekipāžas Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns un Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš. Uzvara pār šo zvaigžņu komandu varētu būt īsts gardums pārējām vienībām!

Pievieno komentāru

Sports