Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pēc Portugāles rallija pirmās dienas Andim Neikšānam 6. vieta P-WRC

Portugālē, Algarves reģionā, sācies pasaules autorallija čempionāta posms „Vodafone Rally de Portugal”. Pirmo sacensību dienu ar 6. labāko laiku P-WRC ieskaitē un 18. pozīciju absolūtajā vērtējumā noslēguši „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” sportisti Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals.

Portugāles viltīgie ceļi jau pirmajā sacensību dienā izrādījās pārāk smags pārbaudījums daudziem sportistiem. Jau iepazīšanās ātrumposmā (shakedown) avarēja un sacensības neturpināja portugālis Bernardo Sūza un čehs Jaromirs Tarabuss. Jau piektdienas pirmajā ātrumposmā avarēja un sacensības neturpina šī gada P-WRC līderis Patriks Sandels, kurš bija uzvarējis abos šī gada pirmajos posmos. Pēc viņa līdera godu pārņēma vietējais braucējs Bruno Magalaešs, taču arī viņš izstājās. Arī katarietis Nasers Al-Atija, kurš pēc Magalaeša neveiksmes bija sacensības vadībā, nenoturējās uz ceļa.

Savukārt „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” duets Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals visus piektdienas ātrumposmus aizvadīja stabili un dienu pabeidza 6. vietā P-WRC, nepilnas divas minūtes aiz sacensību līdera portugāļa Armindo Arūžo un nepilnu minūti aiz ceturtās vietas ieguvēja jaunzēlandieša Marka Tapera.

„Sacensības uzsākām ātrāk, nekā Norvēģijas un Kipras rallijus, jo piesardzīgi braukt nevarēja – pārāk liela konkurence. Taču arī sāncenši šādu pat iemeslu dēļ sacensības uzsāka ļoti ātrā tempā. Iespējams, tieši tas ir pamatā tik lielam izstājušos skaitam jau pirmajā dienā,” stāsta Andis Neikšāns. „Dienas otrajā pusē pamainījām amortizatoru regulējumus un bijām pārsteigti, ka šīs izmaiņas deva tik labus rezultātus. Dienas pirmajā pusē vairāk riskējām, tomēr atstatums no līderiem bija lielāks, nekā otrajā pusē, kad pamainījām amortizatoru regulējumus un braucām nedaudz mierīgāk.”

Pievieno komentāru

Sports