Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Neikšāns/Dzirkals nonāk Kipras ellē

Šajā nedēļas nogalē – no 13. līdz 15. martam – Latvijas autorallija ekipāža Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals aizvadīs otro pasaules čempionāta posmu P-WRC klasē – Kipras ralliju. Pēc atzīstamās debijas pirms mēneša Norvēģijā, kad debijas sacīkstē tika sasniegta piektā vieta, Kipras rallijs būs sarežģīts pārbaudījums vasarīgos apstākļos.

Kipras rallijs ir pasaules rallija čempionāta viena no smagākajām sacīkstēm. Turklāt pirmo reizi pēc daudzu gadu pārtraukuma nedēļas nogalē būs jāaizvada braucieni dažādu segumu ātrumposmos. Kipras rallija pirmā diena notiks asfalta ceļos, turklāt ar gruntij paredzētām riepām, kas pirmās dienas rezultātus var padarīt visai neprognozējamus, atšķirīgus no līdz šim pieņemtajiem asfalta ralliju spēku samēriem.

Sestdien un svētdien Kipras rallija dalībniekiem jāveic grunts seguma posmi. Šajās dienās izšķiroša nozīme būs tehnikas izturībai un sportistu prasmei nogādāt mašīnas ātrumposmu finišā. Turklāt īpaši tas attiecas uz N4 klases mašīnām, ar kādu startē arī LMT Rallija komandas ekipāža Neikšāns/Dzirkals. Speciālisti atzīmē, ka šajā sacīkstē P-WRC vērtējumā vairāk izredžu ir Super 2000 klases mašīnu pusē.
Kipras rallija dalībniekiem būs jāveic 14 ātrumposmi. Piektdien -- seši, sestdien -- pieci, bet svētdien – trīs. Ātrumposmos kopumā jāpavada 332 kilometri, bet Kipras rallija kopgarums būs gandrīz 1200 km.

Kipras rallijs iepriekšējo reizi pasaules čempionāta kalendārā bija 2006. gadā un izrādījās sezonas lēnākais rallijs, jo briesmīgais – bedrainais un akmeņainais -- grunts segums pat uzvarētājam Sebastjēnam Lēbam lika sacīksti veikt ar vidējo ātrumu ap 67 km/h. Salīdzinājumam, šā gada Norvēģijas ralliju sniegotā un ledainā trasē Sebs nolidoja ar vidējo ātrumu 104 km/h. Šogad Kipras vidējie ātrumi augs līdz ar piektdienas asfalta posmiem. Taču grunts daļa joprojām būs īsta elle!

LMT Rallija komandas ekipāža Neikšāns/Dzirkals šogad aizvada debijas sezonu Production WRC klasē. Pirmais posms notika Norvēģijā, kurā latvieši klasē guva augsto piekto vietu. Kipras rallijs ir Latvijas sportistu otrais posms seriālā. Par notikumiem Kipras rallijā turpinās informēt gan LAF Preses dienests, gan LMT Rallija komanda.

Pievieno komentāru

Sports