Citāda pieredze

Uzņēmējam vienmēr jābūt gatavam uzlabot un dažādot piedāvājumu, lai noturētu esošos un piesaistītu jaunus klientus. Liela nozīme šeit ir spējai saistoši uzrunāt auditoriju, kura šobrīd dzīvo lielākoties “virsrakstu līmenī”, netērējot......

(Rakstā ir 2316 simboli...)

Lasīt visu rakstu...

Pievieno komentāru

Citu datumu laikraksti

  • FAKTS

    FAKTS

    Pelde āliņģī atsver vizīti pie psihoterapeita, novērojusi biedrības “VeloRonis” vadītāja Inga Krivcova. Biedrība vieno roņus, kuriem tīk veselīgo...

  • Vai tērējam lietderīgi?

    Centrālās vēlēšanu komisijas izsludinātajā parakstu vākšanā no 16. līdz 21. janvārim piedalījies vairāk nekā tūkstotis vēlētāju – nepilns procents no...

  • Tik ikdienišķa lieta kā rokasspiediens

    Katru dienu saskaramies ar vairāk vai mazāk ikdienišķām lietām. Nu, vismaz mēs tā domājam. Diena iesākas ar labrīta padošanu, apvaicāšanos, kā klājas...

  • Doktorāts kļūs pieejamāks

    Pagājušā gada novembrī Grobiņas novada dome parakstījusi vienošanos ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru par ES fonda projektu, kas paredz...

  • Noilgums

    Katrs no mums ir kā sastāvdaļa kaut kam lielākam. Šoreiz domas virzās sabiedrības un ar to saistītu procesu virzienā. Tā kā cilvēks pēc būtības ir...

  • “Jums tas vēl ir aktuāli?”

    Dzirdot stāstus par ilgo gaidīšanu rindā pie ārstiem, līdz šim mani pārņēma divējādas izjūtas. Vienmēr šķitis – kā tas var būt, ka pie ģimenes ārsta,...

  • FAKTS

    FAKTS

     “Kad pie manis atnāks taksidermists?” ilgojas aļņa izbāznis, kurš kļuvis teju par Kazdangas muzeja simbolu. Alnis ir pirmais, kurš sagaida ikvienu...