Topā joprojām TV3 (tabula)

Pētījumu aģentūra TNS ir apkopojusi 2013. gada marta (01/03/2013 – 31/03/2013) TV kanālu auditorijas.

Šī gada martā skatītākais kanāls bijis TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 14,8 %. Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,8 %, bet trešais – kanāls PBK ar 9,4 % lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 9 %, kanālam NTV Mir Latvija – 7,3 %, bet RTR Planeta Baltija - 5,8 % no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Savukārt kanālam REN Baltija veltīti 5,3 %, kanālam 3+ veltīti 3,8 % un kanālam LTV7 - 3 %. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa martā bija 2,9 %, kanāla TV5 – 2,8 %, bet 1BM kanāla – 0,6 %. Kanālam 2 un kanālam National Geographic Channel katram veltīti pa 0,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam CTC Baltija veltīti 0,4 %, kanālam FOX veltīti 0,3 % un kanālam Fox Life – 0,1 % no kopējā TV skatīšanai veltītā laika martā. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa bija 20 %, bet video un DVD – 2,6 %.

Šī gada martā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 2 minūtēm mazāk nekā šī gada februārī.

Pievieno komentāru

Kultūra