Nekaunība!

Zvana mobilais tālrunis, un laipna meitene ir gatava stāstīt par "Bites" piedāvājumiem. Agresīvais mārketings rullē. Man ir aizdomas, ka pat uz likumu pārkāpšanas robežas. Ja vārdu "likums" interpretē plašāk. Apjautājos meitenei, kāpēc...

Apjautājos meitenei, kāpēc man vajadzētu interesēties par "Bites" piedāvājumiem. Galu galā - avīzes reportierim jau bieži zvana par visu ko un piedāvājumi gadās profesionāli izmantojami. Bez aģentūras ir neiedomājami strādāt.

Izrādās, meitene grib mani pārvilināt no LMT uz Biti. Kad esmu pretī izstāstījusi, cik labs ir LMT pa visiem punktiem un ka nav iespējams mani iepriecināt vēl vairāk, viņa ķeras pie konkrētām naudas lietām. Cik liels ir mans rēķins? Pie Bites būšot variants, ka sanāk par latu lētāk. Nu, moins! Tā arī meitenei paskaidroju, ka lats nav iemesls, lai es atteiktos no operatora, kurš ir mans uzticamais operators kopš pirmās dienas. Man patīk LMT politika, reklāmas kampaņas un Sirsnīgas sarunas. Man patīk sajūta, ka mans operators ir tieši LMT. Un latam šādā gadījumā nav nozīmes.

Cita lieta, kas man uzdzina intensīvas pārdomas - vai agresīvajam mārketingam ir arī kādas robežas? Privātās dzīves neaizskaramība reklamētājiem ir kā dadzis acī, to es saprotu. Bukletiņu no pastkastes es varu vieglāk ignorēt nekā zvanu uz manu tālruni. Viņi to ir sapratuši un nu tik sāksies.

Zvana mobilais. "Labdien! Vai Jūs šodien vēlētos nopirkt pienu? "Valmieras pienam" ir labs piedāvājums - ja pirksiet divu litru kefīru, saldo krējumu saņemsiet par velti!" Pēc pusstundas. Zvana mobilais. "Labi, ka jūs sazvanīju! Vēl tikai pusstundu veikalā "Rimi" būs kriminālās cenas!" Droši vien ir kāds, kurš par to būtu sajūsmā. Laba ideja, vai ne? Drīkstat šo murgu patentēt! Ja vien kādam par to jau nav piešķirta kāda prēmija.

P.S. Bulgakova "Suņa sirdī" bija izcila epizode, kur profesoram lika pirkt žurnālus, lai palīdzētu vācu proletariāta bērniem.

Pievieno komentāru

Blogi