Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jāizdomā, kā pabeigt Pāvilostas molus

Noteikts termiņš līdz oktobra beigām, kurā jāatrod tehnoloģiskais risinājums Pāvilostas molu pagarināšanai.

Pēc neveiksmīgiem mēģinājumiem pagarināt Pāvilostas ostas molus visas vasaras garumā oktobra sākumā notika paplašināta sapulce, piedaloties darbu projektētājiem, būvniekiem, Pāvilostas ostas valdei un pārvaldei, informē Pāvilostas ostas valdes priekšsēdētājs Uldis Kristapsons.

''Uzdevām termiņu – trīs nedēļas, kurās projektētājam un būvniekam ''Kauņas tilti'' ir jāatrod tehnoloģiskais risinājums, kā nogremdēt molu pagarināšanai nepieciešamās kastes, kas šobrīd stāv Sakas upes labajā krastā. Mēs nevēlamies sagaidīt nākamo vasaru ar līdzīgām problēmām kā šogad,'' tā U. Kristapsons. Viņš uzsvēra, ka saprot laikapstākļu lomu, tomēr nevar būt tā, ka viļņi ir nepārvarama problēma.
''24. oktobrī notiks nākamā sapulce, kurā būvniekiem un projektētājiem būs jāparāda konkrēts tehnoloģisks risinājums, kā tās kastes var nogremdēt,'' teic U. Kristapsons.

''Pāvilostas molu pagarināšanas darbi ir sagatavoti tehnoloģiskajam pārtraukumam uz ziemu, un būvnieki tos atsāks pavasarī. Jau drīzumā Pāvilostas ostu pametīs visas ''Kauņas tiltu'' baržas, kas šobrīd bāzējas ostā. Šobrīd lielākā daļa materiālu ir Pāvilostā, ir atlikusi tikai molu montāža, kas arī būvniekam bija galvenā problēma. Patlaban materiālus uz Pāvilostu vairāk nevedīs. Vēl jūrā ir palikuši divi lieli kluči, kas jāieved ostā, jāsakārto navigācijas gaismas, un tad būvlaukums būs sakārtots un būsim gatavi ziemai,'' pastāsta Pāvilostas ostas pārvaldnieks Ronalds Griškēvičs.

Pāvilostas ostas Ziemeļu un Dienvidu mola pagarināšanas tehnisko projektu izstrādāja SIA ''Kurbada tilti'', savukārt būvniecības iepirkumā uzvarēja Lietuvas uzņēmums ''Kauno tiltai''. Kopējais projekta finansējums ir nepilni trīs miljoni eiro, no kuriem lielākā daļa ir ES finansējums.

Materiāls ir sagatavots ar Valsts reģionālās attīstības aģentūras finansiālu atbalstu no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.

Pievieno komentāru

Pāvilostas novadā