Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

LMT: Sakaru problēmas pilnībā novērstas

Trokšņu problēmas mobilo sakaru operatora "Latvijas Mobilais telefons" (LMT) tīklā pašlaik esot pilnībā novērstas, informē LMT Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Valdis Jalinskis.

Vislielākās problēmas ar sarunām esot bijušas Kurzemes un Vidzemes teritorijā. Nepilnību novēršanu LMT esot veicis naktīs, kad sakaru infrastruktūru izmantojot vismazāk cilvēku, skaidroja Jalinskis. Ar līdzīgām problēmām esot saskārušies arī mobilo sakaru operatori citās valstīs.

Kā vēstīts, veicot sarunas mobilo sakaru operatora LMT tīklā, ik pa laikam bija dzirdami čirkstoņai līdzīgi traucējumi, kas reizēm telefonsarunas padarīja neiespējamas.

Arī sociālajā tīklā "Twitter" parādījās vairākas sūdzības par traucējumiem sarunu laikā LMT tīklā. Daļa LMT klientu notikušo saistīja ar sava mobilā tālruņa iziešanu no ierindas, un tagad sociālajā tīklā vaicā LMT, kā uzņēmums atmaksās klientiem, kas čirkstoņas dēļ nopirka jaunus telefonus.

Cik klientu sūdzību saņemts par čirkstoņu sarunu laikā, to LMT neatklāj.

Jalinskis iepriekš "Nozare.lv" skaidroja, ka "veicot LMT mobilā tīkla modernizāciju, kapacitātes palielināšanai daļa no bāzes stacijām pārslēgta uz jaunākās paaudzes komutācijas aparatūru (Open Media Gateway (MGW)), kas atbilst jaunākajām 3GPP rekomendācijām. Diemžēl pēc šīs pārslēgšanas tiek saņemtas abonentu sūdzības par trokšņiem sarunas laikā".

Jaunās aparatūras ražotāji "Nokia Solutions and Networks" esot brīdinājuši LMT par iespējamiem trokšņiem pēc nomaiņas, bet pati problēma esot bijusi konstatēta tikai pēc tam, kad iekārtas nomainītas. Līdzīgas problēmas esot novērotas arī citās valstīs, kur tiek izmantota minētā aparatūra.

Par sakaru problēmām sarunās ar LMT klientiem sūdzējās arī "Bite" un "Tele2" klienti, ziņoja attiecīgo uzņēmumu pārstāvji.

"Esam saņēmuši klientu sūdzības par šo faktu - klientiem jau aptuveni nedēļu traucē fona trokšņi sarunu laikā," apstiprina mobilo sakaru operatora "Bite" komercdirektore Kristīne Britāne.

Līdzīgas ziņas saņemtas arī no mobilo sakaru operatora "Tele2". "Esam saņēmuši vairākus desmitus mūsu klientu sūdzību par mobilo sakaru kvalitātes problēmām ar vēsturiskā operatora klientiem," biznesa portālu "Nozare.lv" informēja uzņēmuma tehniskā direktore Līga Krūmiņa un izteica pārliecību, ka LMT ar problēmām operatīvi tiks galā.

Pievieno komentāru

Liepājā