Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

"Liepājas autobusu parks" plāno paplašināt darbību Pierīgā 2

"Liepājas autobusu parks" Pierīgas pasažieru pārvadājumu konkursos Ogres un Jūrmalas virzienos startēja "ne jau, lai gadu pastrādātu un ietu mājās", bet gan, lai stiprinātu pozīcijas un gatavotos nākamajiem konkursiem, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" norāda "Liepājas autobusu parka" valdes priekšsēdētājs Māris Ārbergs.

"Jāsaprot - Liepājā ir nauda, bet Rīgā ir vēl vairāk, tāpēc plānots paplašināt darbību arī Pierīgā," skaidro Ārbergs.

Tāpat viņš noliedz, ka konkursos uz Pierīgas maršrutiem uzņēmums piedalījies ar dempinga cenām. Pirms piedalīšanās konkursos Liepājas autobusu parks esot noalgojis kompāniju, kas pētīja pasažieru plūsmu Pierīgas maršrutu virzienos. Tad arī esot sapratuši, ka ar tik zemu cenu var konkurēt un var pat nopelnīt.

Patlaban līgumi Pierīgas maršrutos ir noslēgti uz diviem gadiem, un šajā laikā uzņēmums vēloties saprast šo maršrutu specifiku un veiksmīgi sagatavoties nākamajiem konkursiem. "Jā, sākumā bija problēmas ar autobusu vadītājiem, taču tad situācija stabilizējās. Vienlaikus vēl tagad varu apgalvot, ka atrast labus autobusu vadītājus ir diezgan problemātiski. Liepājā arī bija viens grūtāks brīdis, kad aktivizējās kravu pārvadātāju tirgus un daudzi aizgāja strādāt šajā segmentā. Taču arī mēs maksājam normālu algu," skaidro Ārbergs.

"Ir arī tādi, kas mēģina sarīdīt pārvadātājus. Piemēram, ko tu te Pierīgā no Kurzemes man maizi atņēmi? Tā ir slikta tendence," vērtē uzņēmuma vadītājs.

Kā ziņots, "Liepājas autobusu parks" šogad plāno zaudējumus 56 485 latu apmērā.

Lēmumā par 2013.gada budžeta un darbības plāna apstiprināšanu teikts, ka šogad plānotie ieņēmumi kopā būs 7,57 miljoni latu, tai skaitā tiešie ieņēmumi no pasažieru pārvadājumiem - 3,22 miljoni latu, dotācijas un kompensācijas - 1,52 miljoni latu, atlīdzība par nobrauktiem kilometriem - 2,57 miljoni latu, citi ieņēmumi - 266 345 lati.

Izdevumi savukārt plānoti 7,63 miljonu latu apmērā, tai skaitā par degvielu - 2,4 miljoni latu, darba samaksa ar sociālo nodokli - 2,18 miljoni latu, rezerves daļas un citi ekspluatācijai nepieciešamie materiāli - 442 215 lati, administrācijas izmaksas - 311 540 latu.

2012.gadā uzņēmuma neto peļņa bija 169 791 lats.

"Liepājas autobusu parks" 2012.gadā nodibināja meitasuzņēmumu SIA "Rumba Tours" un ieguldīja kompānijā 100 000 latu pamatkapitālā.

2012.gadā AS "Liepājas autobusu parks" (LAP), ieguldot SIA "Baltic Taxi" 500 000 latus, kļuva par 68,12% akciju īpašnieci.

LAP akcijas tiek kotētas biržas Otrajā sarakstā. LAP lielākie akcionāri ir SIA "LAP1R", kurai pieder 49,49% akciju, un Liepājas pilsētas dome, kuras īpašumā ir 34,85% akciju.

"LAP1R" īpašnieks ir ar uzņēmēja Šķēles ģimeni saistītā SIA "Inpo17", kas savukārt pieder SIA "Privāto aktīvu pārvalde", liecina SIA "Firmas.lv" informācija. Šī uzņēmuma valdes priekšsēdētājs ir Edgars Šķenderis, bet valdes locekles - Madara Šķēle un Anete Šķēle-Pētersone. "Privāto aktīvu pārvalde" pieder SIA "Sabiedrība privātajiem ieguldījumiem", kuras lielākā īpašniece ar 30% daļu ir Kristiāna Lībane-Šķēle, vēl 25% pieder Šķēlei-Pētersonei, 25% - Madarai Šķēlei, 10% - Šķenderam, bet vēl 10% - Ivetai Smilgai-Krongornei. Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs ir Šķenderis.

Pievieno komentāru

Komentāri 2

šoperītis

jautājums sekojošs vai 250 latu alga ir normāls atalgojums lai strādātu šajās lotēs?

pirms 4 gadiem, 2013.12.29 12:22

Liepājā